Μια νέα ανάλυση ρίχνει φως στον τρόπο που τα AI Overviews της Google επηρεάζουν τη συμπεριφορά των χρηστών και μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο που οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα. Ωστόσο, η παραδοσιακή αναζήτηση (Search) παραμένει ο κυρίαρχος παράγοντας όταν πρόκειται για την πραγματικές αγορές. Περισσότερα εδώ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση/υποβολή σχολίου, τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου.