Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025

Google AI Overviews: Η τεχνητή νοημοσύνη κυριαρχεί στις έρευνες, όχι στις αγορές

Μια νέα ανάλυση ρίχνει φως στον τρόπο που τα AI Overviews της Google επηρεάζουν τη συμπεριφορά των χρηστών και μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο που οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα. Ωστόσο, η παραδοσιακή αναζήτηση (Search) παραμένει ο κυρίαρχος παράγοντας όταν πρόκειται για την πραγματικές αγορές. Περισσότερα εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση/υποβολή σχολίου, τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου.