Το Brain Branding Effect, ή το Φαινόμενο του Branding στον Εγκέφαλο, βρίσκεται στον πυρήνα μιας από τις πιο συναρπαστικές εξελίξεις στο μάρκετινγκ: το Νευρομάρκετινγκ (Neuromarketing). Δεν πρόκειται απλώς για το πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μια μάρκα, αλλά για το πώς η μάρκα αυτή κυριολεκτικά "εγγράφεται" και επηρεάζει τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Περισσότερα εδώ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση/υποβολή σχολίου, τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου.