Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι επιχειρήσεις προσπαθούν διαρκώς να μεγιστοποιήσουν τη διαδικτυακή τους παρουσία και να αυξήσουν τα έσοδά τους. Μια κρίσιμη μέτρηση που παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια είναι το ποσοστό μετατροπής ή conversion rate. Τι είναι, όμως, το conversion rate στο marketing, τι οφέλη έχει για την επιχείρησή σου αλλά και πώς να το βελτιστοποιήσεις; Περισσότερα εδώ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση/υποβολή σχολίου, τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου.