Κυριακή 28 Απριλίου 2024

H χαρτογράφηση της πορείας των εργαζομένων: το κλειδί για τη βελτίωση της εμπειρίας τους

Για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική που φροντίζει για την εμπειρία των εργαζομένων, είναι σημαντικό να κατανοήσετε, προκλήσεις και προσδοκίες που ανέπτυξαν οι εργαζόμενοι/ες καθ’ όλη την διάρκεια της διαδικασίας. Η χαρτογράφηση της πορείας των εργαζομένων (employee journey mapping), αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία για την οπτικοποίηση, την παρακολούθηση και διαχείριση των εμπειριών των εργαζομένων. Περισσότερα εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση/υποβολή σχολίου, τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου.