Για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική που φροντίζει για την εμπειρία των εργαζομένων, είναι σημαντικό να κατανοήσετε, προκλήσεις και προσδοκίες που ανέπτυξαν οι εργαζόμενοι/ες καθ’ όλη την διάρκεια της διαδικασίας. Η χαρτογράφηση της πορείας των εργαζομένων (employee journey mapping), αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία για την οπτικοποίηση, την παρακολούθηση και διαχείριση των εμπειριών των εργαζομένων. Περισσότερα εδώ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση/υποβολή σχολίου, τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου.